Even voorstellen: de vakjury van de Nationale Meeting Award
De samenstelling van de vakjury voor de Nationale Meeting Award 2019 is bekend. Het is aan hen om de vijftig locaties die door zijn naar ronde twee aan een uitgebreid interview te onderwerpen.
De Nationale Meeting Award kent vijf categorieën (Small, Medium, Large, Extra Large en Extra Extra Large. Voor elke categorie is een jury van drie vakmensen samengesteld. De vijftien juryleden zijn nauw betrokken bij de tweede en derde ronde van de award. Graag stellen we ze hier aan je voor:
Vakjury categorie Small (locaties met een capaciteit tot 25 personen) | |
Joyce Colin – Management Assistant bij MezzaLama B.V. en Impact Information Management B.V. |
|
Zulayka Martis – Global Events Marketing Manager bij Uniface | |
Vivi de Regt - Founder van Landelijk Associatie Bureau (LAB) | |
Vakjury categorie Medium (locaties met een capaciteit tot 100 personen) |
|
Jacqueline Groebbé – Congres- en opleidingsmanager bij Rendement Uitgeverij BV |
|
Nienke Vermeulen - van Die – Medewerker Events & Communicatie bij VNAB | |
Fleur Tresfon-Funke - Eventmanager bij NautaDutilh | |
Vakjury categorie Large (locaties met een capaciteit tot 250 personen) |
|
Tamar Nijenhuis – Projectleider Hoezo! Projectorganisatie |
|
Annika van Stuivenberg - Eigenaar Nika Events | |
Romée van Leusden – Manager Marketing Services bij Aon | |
Vakjury categorie Extra Large (locaties met een capaciteit tot 500 personen) | |
Odette de Beer – Directeur bij Excel CS |
|
Jette Neeteson - Events manager & communicatieadviseur bij Ministerie van Veiligheid en Justitie | |
Ron van Steenis - Eventmanager bij UWV en eigenaar van Spraakvermogen | |
Vakjury categorie Extra Extra Large (locaties met een capaciteit voor meer dan 500 personen) |
|
Annelies de Hartog – Conventionmanager bij Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie |
|
Angélique Vugts – (Event) Manager ErgoAcademie bij Ergotherapie Nederland | |
Pepijn Klerkx - Project Director bij Congress Care |
Ronde 2: interviews
Voor de tweede ronde gaat elk team bestaande uit drie juryleden binnen hun eigen categorie de tien locaties interviewen die door zijn naar ronde twee. Deze in totaal vijftig locaties wisten met het invullen van de uitgebreide survey en het binnenhalen van minimaal tien nieuwe reviews via MeetingReview de hoogste score bij ronde één te behalen. Gedurende het interview zal de vakjury kritische vragen stellen over gastbeleving, kwaliteit en ondernemerschap en hoe de locaties hiermee omgaan. Op basis van de interviews kent de jury punten toe aan de deelnemende locaties. De interviews vinden eind januari en begin februari plaats bij Carlton President in Utrecht.
Ronde 3: jurybezoek
Uiteindelijk gaan er per categorie drie finalisten door naar ronde drie. Deze locaties worden in februai bezocht door de vakjury. Vervolgens wordt er per categorie een winnaar gekozen en ontvangen vijf locaties, elk binnen hun eigen categorie, de Nationale Meeting Award. Deze uitreiking vindt plaats op maandag 11 maart bij Postillion Convention Centre Amsterdam.